Miesięczne archiwum: Listopad 2015

rzucanie palenie

Doceń życie – rzuć palenie!

Dzisiejszy świat pędzi w tak szybkim tempie, że ludzie zapominają co jest największym darem. Ludzkie życie, czyż nie? Dziwne więc, że wiele osób nie zwraca na to uwagi i jest uwięzionych w nałogach takich jak alkoholizm czy palenie papierosów, które wyniszczają ich od środka i z sekundy na sekundę przybliżają do śmierci. Z problemem nałogowego palenia boryka się miliony ludzi, a tylko kilka procent z nich ma na tyle świadomości oraz silnej woli, że potrafi z tego wyjść.

Początki rzucania palenia

Początki są trudne i w pierwszych dniach po odstawieniu paczki na półkę ciągnie do niej najbardziej, ale ważne jest by za wszelką cene utrzymać motywację i wytrwać w postanowieniach. Zaczynając walkę wiele osób zaczyna prowadzić dziennik w którym zapisuje się wszystkie wypalone papierosy włącznie z godziną i odczuciami, które temu towarzyszą tylko po to by z perspektywy czasu zobaczyć jak bardzo zaawansowany jest nałóg. Metody rzucania palenia są różnorodne i dla każdego będzie to sprawa głęboko indywidualna, ale poleca się środki wspomagające rzucanie palenia dla lepszych efektów. Kilka naturalnych i mniej kosztownych sposobów to wersja dla ludzi z silną wolą, która potrafią zapanować nad swoimi myślami. Najpopularniejsze środki wspomagające rzucanie palenia znajdziesz na stronie http://jakrzucicpalenie.net/metody_rzucania.html

Ile kosztuje odstawienie papierosów?

jak rzucić palenieZa każdym razem gdy nachodzi nas ochota na papierosa wystarczy zacząć… głęboko oddychać! Niby banalne, ale w wielu przypadkach się sprawdza. Jeśli jednak to za mało i papieros już prawie znajduje się w naszych dłoniach zastąp paczkę butelką wody i bierz łyka za każdym razem gdy będzie chciało sie palić. Woda nigdy nikomu nie zaszkodziła, a wręcz przeciwnie w okresie wydalania nikotyny z organizmu zaleca się do wypijania około 8 szklanek dziennie, aby przyśpieszyć proces oczyszczania. Pozbycie się nałogu wiąże się z wieloma pozytywnymi rzeczami, które nie sposób nie zauważyć. Po pierwsze skorzysta na tym nasz wygląd – skóra i włosy odzyskają dawną kondycję, a nieprzyjemny zapach, który zawsze towarzyszył zniknie.

Twoje zdrowie

Zęby nie będą więcej żółkły tak samo jak opuszki palców, które u nałogowych palaczy działają conajmniej odpychająco. Kondycja układu oddechowego poprawi się już po kilku godzinach od zgaszenia ostatniego papierosa, a po kilku dniach płuca zaczną proces regeneracji. Znacznej poprawie ulegnie poczucie własnej wartości, a szczególnie wtedy gdy pożegnamy papierosy na dobre, bo do pozytywnych odczuć dojdzie duma, która pozwoli cieszyć się życiem bez nałogu. Podsumowując warto jest zamienić papierosa na szklankę z wodą czy jakiś owoc dodając do tego wysiłek fizyczny. Życie jest tylko jedno i trzeba dbać o jak najlepszy komfort!